Impressivia: Szenvedély, minőség, elkötelezettség
Az Impressivia célja, hogy a zenekedvelők a lehető legtökéletesebb módon élhessék át a hangzás élményét. Budapesti bemutatótermükben minden adott ahhoz, hogy a látogatók elmerüljenek a zene világában, és megtalálják az igényeiknek leginkább megfelelő audioeszközöket.
“A zene az élet! A zene fizikailag megtestesült érzelem, meg lehet érinteni! Egyfajta neonszín jelenés, a szellemből szivattyúzzák ki, aztán hanghullámokká alakul.”
(Isaac Marion)
…és az Impressiviánál ezeket a hanghullámokat próbálják minél tökéletesebb módon, a legjobb eszközeikkel eljuttatni a zenekedvelő emberekhez. Budapesti bemutatótermükben lehetőség van elmerülni a zene, a hangzás világában, és kiválasztani a minden szempontnak legmegfelelőbb készülékeket és kiegészítőket.
Háttér és személyes elköteleződés
Bozorádi János, a cég ügyvezető igazgatója több mint 30 éve fertőződött meg az audiofil kultúra iránti vonzalommal, és azóta folyamatosan törekszik a még magasabb minőséget nyújtó eszközök megismerésére és bemutatására. Úgy fogalmaz: ez a személyes küldetéstudat jelenik meg abban a válogatott kínálatban is, amelyet forgalmaznak - s melyeknek alkotóit ugyanaz a szenvedély és elkötelezettség jellemzi, mint őket: az innováció, az emberi találékonyság és a precizitás eredményeként lehetővé válik a zene igazi mélységeinek átélése.
Saját márkával a következő szintre lépve
A céget 2016-ban alapították, azóta – túlélve a világjárványt és a gazdasági megpróbáltatásokat – folyamatosan gyarapodnak. Mostanra eljutottak oda, hogy a gyártóval együttműködve piacra dobtak egy saját fejlesztésű szűrő márkát, amely ezen a kiállításon a kiemelt termékük.